The wishlist name can't be left blank

Veelgestelde vragen

Terug naar overzicht

Bestelling

  • Kan ik na betaling nog producten aan mijn bestelling toevoegen?

    Neen, dat kan helaas niet. Van zodrag je bestelling betaald is, gaan wij voor jou aan de slag. Je kan altijd een extra bestelling plaatsen om, indien nog beschikbaar, op dezelfde dag en binnen hetzelfde tijdsslot af te halen. 

  • Moet ik voor een minimumbedrag bestellen?

    Neen, je mag zoveel of zo weinig bestellen als je zelf wil.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Hiervoor neem je best contact op met onze klantendienst via webshop@beo-markt.be.

  • Hoe kan ik producten in mijn winkelmandje wijzigen of verwijderen?

    Heel simpel! Ga naar je winkelandje en:

    • verwijder een product door rechts op het vuilbakje te klikken langs het product;
    • pas de hoeveelheden aan door op het minteken of het plusteken te klikken.
  • Kan ik een opmerking aan mijn bestelling toevoegen?

    Heb je bepaalde voorkeuren bij je bestelling? Dat je bananen niet krom maar recht moeten zijn, bijvoorbeeld. Vertel het ons allemaal bij het afrekenen en dan houden wij hier rekening mee. 

  • Kan ik een boodschappenlijstje maken?

    Als je bent ingelogd, kan je producten toevoegen aan gepersonaliseerde boodschappenlijstjes. Voeg achteraf met één simpele klik alle ingrediënten toe aan je winkelmandje.  Wist je trouwens dat je je boodschappenlijstje ook kan delen met je lief, vriend(in) of zelfs met je moeder voor alle genieters van 'hotel mama' onder ons. 

  • Kan ik dezelfde bestelling opnieuw plaatsen?

    Als je ingelogd bent, kan je bij 'bestellingen' in één simpele klik alle producten van een voorgaande bestelling toevoegen aan je winkelmandje. Producten die we op dat moment niet in voorraad hebben, zullen niet aan je mandje worden toegevoegd. 

  • Hoe kan ik bestellen?

    1. Shop je producten in onze webshop. Je vindt ze makkelijk terug via de verschillende categoriëen of via de zoekfunctie.

    2. Ga naar je winkelmandje en login of maak een nieuw account aan.

    3. Shop je afhalingsdienst, dag en tijdslot wanneer je de bestelling wil komen afhlalen.

    4. Klik op betalen en rond je bestelling af.

    5. Je ontvangt een bevestigingse-mail van je bestelling. 

  • Hoe kan ik de status van mijn bestelling opvolgen?

    Via je account kan je de status van al je bestellingen bekijken. Je ontvangt ook een e-mail wanneer de status van een bestelling wijzigt:

    1. Bestelling bevestigd
    2. Bestelling samengesteld
    3. Bestelling opgehaald